激光脫毛中心點選擇?邊間好?



今日同班Girl friends goosip果陣講開「激光脫毛」哩個topic。睇黎依家脫毛對女性黎講,真係愈黎愈重要,身邊每一位女性都開始關心脫毛。不過大家係選擇果陣都有好多疑惑,所以我想係哩度總結一下D問題,俾大家有個reference啦。(記住呀,為左保障返自己,上去脫毛公司做consultation 之前,搵多D資料呀,到時聽人講野果陣唔會一舊舊雲呀。)


1. 大家係揀脫毛中心果陣有D咩需要留意?

~公司信譽 安全信心保證

市 上有好多間脫毛公司選擇,不過大家要小心留意下公司信譽係如何。依家上網咁方便,有部智能電話click個制就可以search到公司資料同埋用家 comment la~俾個tips大家,可以上下fourm(hkdiscuss, beautyexchange)睇下人地D分享過程同感受係點嘅,參考下,同埋好多唔同脫毛公司嘅八卦野睇,例如講服務係點點點。有D大品牌公司會 Invite beauty blogger分享體驗療程,例如dermes,激光脫毛 MediLASE,大家都可以留意下比較下,俾個concept自己。

另外,最實際嘅就係上網搵下有冇涉及某D公司近排有冇出過咩新聞。

我自己本身做開果間激光脫毛 MediLASE信譽唔錯,仲係朋友推介,所以好放心。有機會我會分享下我嘅脫毛感覺


~用嘅係行內top one脫毛儀器

可能係工作嘅關係啦,所以我會特別留意脫毛公司係用咩脫毛儀器。唔同brand ge脫毛儀器,價錢都好大落差架。分分鐘可以過百萬,但平果D可能幾萬蚊就有一部啦。

以我所知,醫療級脫毛機黎講,係美國brand 係行內黎講係top one,好多香港大型醫院都係用緊美國出嘅機,所以當朋友話佢公司MediLASE都係用緊哩部機果陣,介紹我去仲有優惠俾我,我二話不說okay jor, haha~





2.價錢不代表一切?一個價錢任脫多次係未最好?

我都見過唔少脫毛公司嘅offer好平,幾百蚊就有永久任脫,或者幾千蚊有幾多次,但有D就上萬萬聲。聽好多朋友講佢自己做開果間雖然好平,但係脫左兩年仲有毛毛生返出黎,車費時間都蝕埋俾佢,最終都做唔到想要嘅徹底脫毛效果,得不償失啦。所以精明嘅消費者,有得選擇的話緊揀一種最work ge方法啦,價錢並唔係衡量揀邊一種方法嘅一切。


3.原廠保證

可能係打哩分工嘅關係啦,所以我特別留意用D咩物料係我身上,一定會揀返原廠保證嘅公司。平時睇到市面上其實都有公司用美國出嘅機,而且用好低嘅價錢就可以做到。我都覺得好奇怪,問左妹妹先知道原來佢地部機EPID Cooling System 內置智能降溫系統係一個成本好貴嘅物料黎,每打一下就會消耗左。有D公司為左減輕成本開細D度數,或者直情唔用,用一D山寨版,咁樣會輕則影響脫毛效果,嚴重D影響安全性嘅問題,哩D係估計唔到架。自己皮膚黎架嘛,都係小心D揀~

 希望以上資料可以幫到大家啦~~~

如果大家有興趣想知多D嘅,歡迎comment。

有興趣想更多有關激光脫毛 MediLASE脫毛問題,療程問題,激光脫毛價錢 同優惠計劃可以上哩條link登記~

一於就登記左先再諗啦~
arrow
arrow

    Connielai148 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()