專業同唔專業的激光脫毛:治療師之分別 
好多人上網搵資料,通常都會睇下果間公司的brand、邊個做代言人、有幾多間分店、網上評價點樣……. 但往往就好多人忽略左「治療師」呢一part。須知道無論幾pro的激光脫毛機,最後如果治療師手勢唔好、唔專業,無細心了解客人的皮膚狀況而貿貿然幫客人做脫毛,出左事就太遲了!

有睇過我之前嘅文章,都知道我係激光脫毛 MediLASE做脫毛啦~點解會藉著呢篇blog集中講我對治療師的感受,係因為都想同大家分享下,就算你第日無諗住喺返我呢間做激光脫毛,都會識得分治療師同consultant的服務專唔專業,例如係:

1. 皮膚太乾  會建議客人下次先做
Consultant先了解左我之前用過咩方式脫毛,跟住就請治療師幫我喺隻腳做一兩下激光testing,睇下皮膚的反應。我近牌對腳無做補濕,好乾,起晒一格格,治療師就話如果客人係甘乾的情況,一般都會建議佢下次先再做treatment,因為怕做激光會較容易刺激到d甘乾的皮膚。

2. 個個治療師考晒證書
唔講唔知,果度要成為治療師(幫客人做激光那個)的要求都幾嚴格,佢地一定要攞到美國權威脫毛機生產商的證書,先可以幫客人做脫毛療程,仲要逐個身體部位進行考核,即係例如未考腳部脫毛的證書,佢就未有資格幫客人做腳的脫毛。


3. 做激光1-2日之前就要剃毛
呢度仲有一點幾特別嘅,就係呢度喺同客人做激光前,唔會幫客人剃毛,因為Consultant話激光前24小時前剃毛,先係最好(原來剃毛後即刻做療程,脫毛效果會無甘好,怕刺激到D皮膚啊,呢點真係而家先知…)。佢提我下次去脫毛1-2日之前,喺屋企自己剃毛,沖涼果陣塗著沐浴露剃,甘就保證對皮膚的刺激減到最低。

 

3. 保濕再保濕 舒緩皮膚
做完激光測試,治療師用含輕微酒精成分的爽膚水揸抹脫毛位置,先殺菌同時收細毛孔。要即時減輕脫毛所造成的刺激,跟住就搽上蘆薈潤膚乳鎮靜泛紅及敏感情況。佢好詳細甘提醒我最好返屋企再用低刺激性同埋質感清爽的潤膚產品,玫瑰及甘菊等都唔錯。脫毛後48小時內唔好俾陽光曬,亦唔好做磨砂,盡量避免接觸熱水,止汗劑都要可免則免。

所以大家下次識揀啦 ~

激光脫毛 MediLASE 朗豪坊新鋪 
有個好消息帶俾大家,聽講激光脫毛 MediLASE終於都係旺角朗豪坊開左分店啦~地方好就腳好方便呀。

阿妹話環境好靚,而且係以專業女性做概念嘅激光脫毛中心,有個新名叫MediLAE ,有機會要上去睇一睇。

而且呢,佢地仲upgarde 埋佢地部脫毛機呀MediLASE PRO-U 24mm,係最新嘅型號,聽講對付D幼細毛毛好有效架~
我好有興趣試做~

獨家服務好surprise

另一樣令我好surprise嘅係佢地個「醫療電子服務追蹤系統」,哩個系統係平時醫院度見到,方便醫生track住病人資料紀錄,依家係MediLASE都用緊哩個system,由clinical department 背後嘅註冊西醫團隊manage成個脫毛過程~有咁嘅service ,係度做脫毛都好放心啦~


今日講住咁多先啦,如果大家有興趣想知多D嘅,歡迎comment。
有興趣想知更多有關MediLASE激光脫毛,療程問題,激光脫毛價錢同優惠計劃可以上哩條link登記~
一於就登記左先再諗啦~

http://www.medilase.com.hk/755nm激光脫毛.htm

arrow
arrow

    Connielai148 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()