做女人一定要識得去揀 揀一間岩自己嘅激光脫毛中心
上一篇講到要睇一間激光脫毛中心提供專業同唔專業嘅激光脫毛服務係要睇光學治療師嘅分別啦。

係哩度簡單咁remind返大家,如果有興趣可以搵返上一篇黎睇嘅~都係我自己咁多次嘅經驗總結返黎嘅~

上一篇回顧:一間專業嘅脫毛中心,所有光學治療師都會經歷過5關斬6將先可以幫客人正式做激光脫毛。包括學習激光脫毛專業知識、藥物知識、儀器操作、註冊醫生培訓、練習、考試(睇我妹妹考得唔輕鬆就知道唔容易架。)

今次哩篇係想帶大家去睇另一樣野,一間專業嘅激光脫毛中心除左有專業嘅光學治療師仲需要D咩元素呢?點樣揀一間脫毛中心?



1.揀就揀最強 最新技術嘅激光脫毛儀器

女人放咁多錢係自己身上扮靚做激光脫毛,無非都係想有一個好明顯嘅效果,keep 住好狀態,等自己個男人睇到都會嘩嘩聲。眼睛只會望住自己,容唔落其他人。hahaha~

所以揀,就要揀個最強技術嘅激光脫毛儀器,令自己可以快D達到哩個效果。
而我揀嘅果間係激光脫毛MediLASE PRO U 24mm,係依家激家脫毛儀器當中黎講最新同最靚嘅model,用嘅係755nm激光技術,可以做到最快、最有效嘅效果。[醫學已經證實左755nm波長 (市面上仲有810nm, 彩光IPL選擇)嘅激光最容易被毛髮嘅黑色素吸收,係目前為止最有效嘅脫毛激光黎]

2. 做聰明嘅女人要識得為自己慳時間


好多朋友都問我,點解你做開果間激光脫毛 MediLASE PRO U,由入去到出返黎可以十幾分鐘就可以做完嘅。好似好蝕咁,明明就俾左咁多錢,但係美容床上面就stay左咁短時間。
我聽完哩個問題之後,哈哈哈大笑左幾聲。(朋友好似搞錯左一樣野。)

我反問左朋友一句,你其實係想買stay係美容床上面嘅時間定係想買俾到一個最快、最有效嘅激光脫毛效果呢?

好多人都用左一個舊有思想模式,用嘅時間愈耐,就會愈有效。
以往做激光脫毛未有咁先進需時60至90分鐘不等,而且要用上好多好多嘅次數先可以做到明顯效果。都聽過一D 例子,過左幾年之後好快又生返出黎。

但係依家時代、激光脫毛技術進步啦,縮短左你好多寶貴嘅時間。激光脫毛 MediLASE PRO U用嘅係24mm放射機頭加倍激光能量,大大縮短療程次數。而且每次只需要十幾分鐘或者幾分鐘就可以好快做到你想要嘅效果,而且係可以幫你處理幼細嘅BB 毛。(對付打左好多次都未清得晒嘅BB毛)。

省卻左以前需要不斷來來回回脫毛中心,一個月總需要上一次脫毛中心處理毛髮問題,而且用嘅時間並唔短。時間對 女人黎講係好寶貴架,做女人就要做個聰明嘅女人,要識得為自己慳時間,揀一個最快、最有效嘅嘅激光脫毛方法。

3. 揀公司要睇Follow up 服務 不要忽視激光脫毛風險性

可能職業嘅關係,我揀嘅時候會睇埋間公司提供D咩follow up 嘅服務。買服務,當然唔希望自己會出咩意外啦。但我知道,激光脫毛都係一種有風險嘅美容服務,所以我會睇埋哩間公司會提供一D咩follow up service俾我。如果touch wood發生咩事,我需要有專業嘅人士要幫我跟進,解答到我嘅問題。

當初係聽到激光脫毛 MediLASE背後有一個醫學團隊由臨床光學專家同註冊醫生組成,會提供專業醫學分析同埋建議俾客人都幾放心。哩樣係比較左咁多間公司,唯獨激光脫毛 MediLASE先有嘅service黎。


4.做實際D嘅女人 揀一間捨得投放資源係服務嘅公司

好多人揀激光脫毛中心,好注重哩間公司做左幾多廣告,排場,請左D咩代言人。代言人愈多就愈好。我都認同一間好嘅激光脫毛公司需要一個良好嘅營銷策略先可以 係市場上突圍而出。但聰明嘅你唔好忘記,服務先至係我地切身感受到嘅野黎。所以我好欣賞一D公司致力有心地去改善前線人員嘅服務態度,花金錢 upgrade 硬件system去追求一個高standard 嘅服務水平。

當妹妹話我激光脫毛 MediLASE 引進左醫院管理系統去管理客人資料果陣好surprise。因為佢係醫院用黎管理病人病歷紀錄嘅一個system。我諗佢係香港唯一一間投放咁大量金錢去管理客人資料嘅激光脫毛中心。佢可以全方位智能追蹤及監察療程進度,確保治療後皮膚係最健康、最靚嘅狀況。


時間對女人黎講係好寶貴。我地唔似男人咁,年紀愈大愈值錢,吸引力愈高。
相反,女人係隨住時間增長,青春流失,面上嘅稚氣笑容變得成熟,多左幾份憂傷。
所以我地要為自己慳時間,係及早做好準備。

今日講住咁多先啦,如果大家有興趣想知多D嘅,歡迎comment。

有興趣想更多有關激光脫毛MediLASE脫毛問題,療程問題,激光脫毛價錢同優惠計劃可以上哩條link登記~

一於就登記左先再諗啦~
http://www.medilase.com.hk/755nm激光脫毛.html


arrow
arrow

    Connielai148 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()