今日,診所的冷氣開到好凍,隔離個同事就無端端同我講左呢個極冷的笑話 

 

北極熊掹毛的故事﹕

一隻北極熊和一隻企鵝成日一齊玩,

有一日,企鵝吃飽沒事做,就把身上的毛一根一根地下來,

北極熊見企鵝掹得咁個癮,就學佢掹,
掹下掹下,又掹下掹下,掹左好多個鐘……

直至,北極熊同企鵝的全身的毛都曬,

佢地望住對方,

 

話﹕「好涷....

 

我同事仲要扮隻北極熊個凍樣,真係同我一樣勁無聊呀!

 

「咁你話D和尚個頭無頭髮,個頭係咪好凍呢係咪會易D冷親呢?」我問。

 

「不如我幫你掹晒身上D毛,試下今個冬天會唔會好凍呀!」佢話。

 

「我試過同friendTruth Or Dare,貼左張牛皮膠紙落手,然後一下大力掹,個女仔慘叫….

掹左一執手毛出黎!!!...」我話。

 

「好變態呀!

 

「果個friend隻手都幾多毛,所以突然無左一執,留心睇的話都幾礙眼!

 

friend果次又嬲又笑咁話,咁我而家點好先?

 

「我另外個fd就話﹕『一係幫你掹晒兩隻手呀,平衡d!』」

 

「個friend即刻話﹕『癡線架!』」

 

「佢肯定嬲啦!

 

「最後我就陪左佢去做激光脫毛啦!

 

「你俾錢呀去邊度脫呀?

 

「唔係我俾,不過有得試做架嘛!陪佢去試做!我做朋友都唔話得啦,幫佢做足資料搜集,搵間夠專業,價錢又ok的脫毛中心,果度嘅脫毛機係最新架機頭夠晒大,有24mm,打每次激光的範圍大,佢咪唔洗打咁多下囉!而且保證佢可以做到永久脫毛嘛,大d機頭可以有效咁深入毛囊底部脫毛架醫學証實左架,唔係我老吹架!

 

「機頭大d會唔會痛d架,有多d能量直落毛囊底喎!

 

「痛唔痛,唔關機頭有幾大的問題,而係佢有無即刻幫客人做皮膚冷凍,鎮靜返皮膚呀!我唔係玩佢架!係真心幫佢選架!

 

「咁果度有無冷凍先?

 

「梗係有啦,果部儀器仲會噴零下20℃霧化冷凍劑,所以唔會點痛架!其他美容中心都唔係用呢隻冷凍嘅d係用冷風機架咋!

 

佢問,咁即係帶佢去邊間呀?

 

MediLASE喺尖沙咀之嘛無記錯應該係龍成果條街,但唔近the one果邊囉。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Connielai148 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()