close

腋毛留唔留?(激光脫毛黃金時間)

今日得閒睇返套舊戲,諗起近中國搞到個「女生不拔腋毛大賽」,係今時今日黎講,真係幾funny呀。

電影《色‧戒》中,湯唯為左呈現當時老上海嘅實況,特地唔剃腋毛演出,D毛毛密密麻麻,睇到人好客羞,令人印象好深刻。近年黎,有不少外國人開始認為腋毛是性感的象徵,而哩種睇法近來慢慢吹到去中國,微博仲搞左個「女生不拔腋毛大賽」,仲有圍數唔少嘅網友上傳自己腋毛嘅相,真係張張到令到驚訝架~我搵左D相娛樂下大家~

 

靚唔靚?就各花入眼啦~

認清自己脫毛需要 腋毛去去走

哩個比賽同我諗法背道而馳,因為我覺得女上身上有一個部位嘅毛髮一定唔可以留嘅,就係underarm嘅毛。唔好同我講underarm嘅毛好性感,留左會好前衛。因為俾我嘅感覺好唔衛生,好唔整潔同唔企理。(我老公一定唔buy留underarm毛啦,haha)

哩班女仔只係follow trend,一旦等到腋下留毛的潮流過退之後,一定諗方法脫毛啦。

本小姐對脫毛都略有認識,我之前都有post過關於脫毛嘅文章,大家可以搵返黎睇睇。

上次講左點樣揀脫毛中心,今次想講下關於激光脫毛嘅小小知識。

激光脫毛唔係一次半就搞掂

好多人都以為激光脫毛係天下無敵,做一次半次就會搞掂晒。做完第2次都仲鬧緊「點解仲有毛生返出黎架?唔係永久脫毛架咩?無用嘅﹗呃錢嘅﹗」其實哩個concept係唔岩架。首先,激光脫毛一般都需要4-8次嘅療程時間,咁當然都要睇返自己毛髮生長狀況、皮膚而定啦。

唔同公司用嘅激光脫毛儀器唔同,咁就有唔同嘅次數分別啦。就拎我做緊果間激光脫毛 MediLASE用全行最top 嘅CANDELA脫毛儀器為例啦,做underarm嘅次數都需要4-6次就得啦,比起坊間10幾廿次嘅彩光快勁多啦,亦都比同係激光脫毛嘅公司8至12次,快幾倍啦~

毛髮生長有分周期架 每次kill 20%

毛髮都有分生長期:有生長期、退化期、休止期。好難明呢,睇下哩幅圖~

聽係永久脫毛 MediLASE做光學治療師嘅妹妹講,毛毛係生長期黑色素係最強,吸光能力都係最勁。哩個時期做嘅話可以一擊即中。

咦﹗最勁?點解我做勁都仲有毛毛嘅?咁係因為我地全身上下嘅每條毛毛都係處於唔同時架嘛。如果全部都處於同一時間會好恐怖架~你有一段時期會冇晒D頭髮,有一段時期頭髮多到處理唔到呀。每一次係無痛脫毛MediLASE進行療程嘅話,每一次都係可以幫你去除到20%毛髮,所以做大約4-6次就okay la~

激光脫毛都有黃金時間

好多人都問左一個問題,點解激光脫毛都有黃金時間嘅?而且係冬天黎喔。冬天都唔洗show off,乜真係會有人concern毛髮問題咩。有D人underarm生到好長呀,都冇剃啦。(剃唔剃係個人選擇黎,我唔評論,HAHA~)

 

 上面提到話激光脫毛 MediLASE嘅療程4-6次,而且每一個部位嘅療程間距都唔一樣。以我underarm為例,就4-6個weeks。即係每一次做之間要隔4-6weeks先得架。咁計計下呢,如果要做到明顯7788嘅脫毛效果呢,係需要大半年時間架~

所以如果係秋冬天咁乾爽又唔會成日曬到太陽嘅時間做,做下做下,時間計到岩岩好就到夏天架啦。係未先?~

今日講住咁多先啦,如果大家有興趣想知多D嘅,歡迎comment。

有興趣想更多有關激光脫毛MediLASE脫毛問題,療程問題,激光脫毛價錢同優惠計劃可以上哩條link登記~

一於就登記左先再諗啦~

http://www.medilase.com.hk/755nm永久激光脫毛Candela-Gentlelase_bl6.html

arrow
arrow

    Connielai148 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()