終於的起心肝去做激光脫毛MediLASE

激光脫毛原因

我係個毛孩,手腳都好多毛,就算額頭上唇都好多。但係細個果陣,未識得扮靚既我冇乜理到。小學果陣,有試過俾男同學笑,做咩女仔都生 “SO” 既?聽完,真係唔知點回應佢,只係尷尷尬尬咁笑住唔理佢。


果陣都未覺問題嚴重,之前識得開始扮靚啦,有一次做FACIAL 果陣俾個美容師話,你額頭上既BABY毛甘多既?唔講唔留意,一講就每逢望住塊鏡果陣, 就會好留意個額頭。有試過去線面,真係痛到BILL眼水,唔係講笑,唔會再有下次。線完塊面,好敏感,好多紅印。


至於手腳呢,就成日SHAVE, 用蠟,用膏,但係甘樣整得多,大家都知道有反效果啦。所以出左好多黑點同粒粒,可能倒生掛。D毛孔就愈黎愈大,D毛情況點就唔洗估啦。


之前,就唔覺得激光脫毛係一回事,平時屋企剃就得啦,洗乜俾一甘大筆出去搞咁多野,筆錢真係唔野少架喔。


其實我都係想擁有細緻D既肌膚姐,邊個想毛孔粗整到皮膚 “鞋”。化妝可以貼D,妝又易上D。我依家覺得做激光脫毛係必需要架,只係遲早問題黎。


不過全身上下脫,真係冇甘多錢。雖然自己都捨得用錢係護膚方面,但係一次過DUP出黎都幾肉痛,所以都係一步一步黎,保險D,由上唇開始做起。哩個真係長期大作戰黎架。點解由LIP開始,因為平D。


一直未揀到激光脫毛公司原因係我知道激光脫毛都有風險,所以一定要好清楚咁搵好多資料做比較,搵一間有信譽,而且有口碑嘅脫毛中心。



激光脫毛邊間好?上網SEARCH左D資料,知道有彩光同激光,彩光就平好多,但效果又唔一定有保證,見到好多例子生返出黎,脫幾十次都仲有。(邊得閒成日去脫呀!?時間都可以換黎做其他野。)


所以我就決定揀價錢貴D既方法激光。但激光又甘多間,究竟邊間好呢?



我上網搵到2014激光脫毛價錢參考。見到學生優惠好抵,可惜我已經唔係學生


聽人講D記幾好,但係價錢真係最貴,同聽過有好多有關 service 投訴, 同成日 full booking。我果排登記左2次,都冇人打俾我。之後睇到另一間,最近引入咗 Pro-u laser technology 24mm,好似好過D記果部機。有最新最大直徑的 24mm 頭,覆蓋範圍大D,做0既時間短啲、做0既次數少啲,甘咪做得快D囉。(唔知係咪真!?)又上網 睇左好多資料,又睇到好多人都試過雨僑果間,話唔痛,又好快有效果。激光脫毛邊間好?好多 BLOGGERS 都好似推介哩間,佢地寫過程寫得幾詳細,有興趣可以去 SEARCH睇下。



登記之後 1 定 2 日(唔記得),已經有人打黎,話做果個咩 PRO-TEST,老實講,真係係電話聽唔明咩係 PRO-TEST?


去到原來先知道,PRO-TEST只係幫你打3下試感覺架咋。不過…Fine! 我又唔係貪哩 D 小便宜。

 

 

 

 


激光脫毛MediLASE 感覺係點?

佢幫我清潔隻手先 (我揀左手黎做果幾下 test,因為想試下咩感覺。因為我未打過任何laser/彩光脫毛,如果第一次就打面,我怕我有咩反應。)


打果陣,feel 到冷凍劑噴左係隻手度先,根住好快就有激光打落黎,果下係熱,但好快就冇野,可能同凍果下中和返,前後真係相差0點幾秒。發生得好快,熱果下,我 FEEL 到真係有野彈,但係講唔上痛,可以接受。呢種感覺,真係唔知點形容。)


有左手嘅 test 經驗,打LIP果陣好D啦...總共幫我打左8下定10下,我聞到好大陣燶味,成個過程好快就搞掂。


補返條 LINK….佢有得試下 PRO-Test 先架,就係個內置智能降溫系統吸引左我,唔怪之得Medilase有咁多用家見證啦。快D登記,優惠唔知去到幾時:


http://www.medilase.com.hk/755nm激光脫毛.html

智能降溫系統內置係Pro-u laser technology 24mm裏面,因為 激光脫毛Medilase 堅持安全至上,所以一定採用高成本的原廠正貨冷凍劑,務求將激光脫毛的成效及安全度提升至最高!


不得不提的是,Medilase 擁有獨家 Clinical Department,全天候照顧客人需要及提供專業意見,Clinical Department 由美國 CANDELA 的專業皮膚科專家及註冊醫生組成的團隊,絶對專業可靠!


http://www.medilase.com.hk/

 

 

 

 

arrow
arrow

    Connielai148 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()