close
激光脫毛 MediLASE新鋪環境GOOD!

聽講激光脫毛 MediLASE係銅鑼灣金朝陽開到新激光脫毛中心,環境好靚,好舒服,我約上去做激光脫毛順便參觀一下。不過前排一直因為太忙而冇時間上去,今日終於有時間上去啦。

地點係:銅鑼灣金朝陽18樓啦。(地點好方便,A出口一上去就係啦~)
一打開Lift門,有D 好surprise ge感覺,環境好白,好光猛,依然保持住係北京道1號嘅style。

首先要係reception登記左先,然後就係waiting area等做激光脫毛。
等緊過程中,忍唔住周圍望下。

原來佢地多左個有得用電腦嘅休憩區, 好特別,係其他美容中心唔會見到有。
同consultant八卦到D野想同大家分享下~

「其實我睇到出面都有D公司用緊你地部機架喔﹗而且bikini千幾蚊就有得脫啦喔~點解咁樣嘅?」

「有 D公司係sell得好平,但事實上係用緊舊款機,甚至係用冇認證嘅脫毛機架。安全性都信估計唔到。如果真係想知道果間公司係未用緊原廠機呢,可以上 medilase website,脫毛公司website睇睇資料先嘅,然後可以上去脫毛公司睇睇有冇認證、證書。最好就要試下感覺先再買脫毛療程,保返障自己啦。有時候 為左減低成本,有D脫毛中心會用非原廠冷凍劑架~或者用少D,皮膚好容易會受傷架~」(um...大約係咁啦,我記到咁多都好叻架啦~)

逐part考試training成功

今日聽阿妹講好消息,佢已考晒全身所有部位嘅試,已經進化到可以幫人脫全身啦。記得佢岩岩入行果陣,乜都唔識,做野又好滕雞,連人地隻手點擺法佢都唔知,為左練習就成日搵我黎教飛。我隻手俾佢扭黎扭去,佢唔攰,我都蚊訓。

睇住佢逐part逐part咁考,溫notes,成日又走黎問我下我D藥物知識,諗返起好好笑。問佢點解咁緊張,因為有美國CANDELA果邊D人黎監場考試,所以會特別緊張。

不過咁努力都值得嘅,見佢依家做得咁開心,我都登佢開心啦。
所以今日特登等佢放工,請佢食飯慶祝。:)

咁岩上網睇到哩張野,入面有我識嘅blogger朋友~
今日講住咁多先啦,如果大家有興趣想知多D嘅,歡迎comment。
有興趣想更多有關激光脫毛MediLASE脫毛問題,療程問題,激光脫毛價錢同優惠計劃可以上哩條link登記~

一於就登記左先再諗啦~
Reference:




arrow
arrow

    Connielai148 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()