廣告大戰:謝婷婷撇甩dermes轉會medilase做真實用家

今朝上網留意到單好gossip ge野講關於謝霆鋒個妹謝婷婷幫一間新脫毛品牌做真實用家,而且仲係我自己做開果間MediLASE。(有睇開我個blog ge人都知我係哩間做緊脫毛)

 以我所知,謝婷婷不嬲係另一間脫毛公司dermes做(睇圖就知真相),果陣係夾住劉心悠同fiona一齊,不過依家dermes D廣告淨係出劉心悠,唔通係因為哩個原因,所以激到謝婷婷要轉會?

 

 

 

謝婷婷不嬲都出席開大brand活動

以我有留意開嘅謝婷婷不嬲對自己工作同生活都好有要求,都係都出席開大品牌美容, fashion活動。邊間公司都要諗過,度過先會做,要夾到個elegant級數同high end image先會做嘅。(有圖有真相)

 

Lane Crawford, Estee Lauder,

Btw Estee Lauder哩隻新唇膏幾好用~hahaha~~

 

脫毛界廣告大戰?

不過今次謝婷婷幫medilase做真實用家,好似倒緊dermes米,唔知會唔會引起廣告大戰呢?話晒….兩間都係大型嘅脫毛公司,情況好似單挑緊~~~dermes開左14年,但哩間短短2年嘅medilase咁快升上黎同dermes同grade,究竟邊個會贏呢?真係拭目以待啦~

 

 

補返條新聞俾大家睇睇先:

 

謝婷婷三點式拍脫毛廣告

 

謝婷婷昨 日以一身性感白色低胸裙為脫毛品牌擔任真實用家並拍攝廣告硬照,她受訪時透露,其中拍攝的廣告硬照更會以三點式或內衣示人,相當性感!問 到她是否對自己的身形相當有信心?婷婷笑說不一定是,因為事前也要有所準備,做到最好:「要早些睡覺、飲菜汁、吃少些肉,先前仲會一日只食一個飯盒,之後 再食西柚和泡菜,都維持了兩、三個星期。」

  問到婷婷今次是否其性感底線?她表示,全裸、露背都OK,但要視乎劇本。婷婷又言今次並不需要清場,她覺得大家都是專注工作,不會有歪念。再問她是否 回復單身後才可以如此性感?婷婷直言以前從來沒有想過對方會否不喜歡,因她覺得男友會支持自己的工作:「我自己的工作方式也有限度,任何人都會信我、對我 有信心。」<採訪、攝影>Wan

 

http://www.singpao.com/yl/mx/201501/t20150120_545932.html

arrow
arrow

    Connielai148 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()