close
好耐冇寫BLOG啦,因為轉左份工人忙於適應,點知一放底就放咁耐,請大家多多包涵,轉工都只係想Change for the best
 
冇錯,呢句SLOGAN大家可能聽到熟口熟臉,因為謝婷婷轉會去MediLASE後又出新廣告片,口號就係Change for the best,我個妹上晒腦咁,日日都講,同佢去食飯,話去返食開果間餐廳,佢話要Change for the best;同佢去以前成日去的SALON整頭髮,佢又話要Change for the best,我同佢講,我都要將個妹改變下,令佢Change for the best
 
講返婷婷段片,形象貫徹返佢自己的型格個性,不用再改變自己去做斯文女,我覺得好有性格,好啱佢。而MediLASE亦係呢段時間推出「Be Sexy - Bikini Line & UnderarmPRO-Test!點解呢個時間出呢,Summer都過左啦!? 如果你咁樣諗法就錯了!
 
 
 
做激光療程一般要四至六次,每次前後係唔可以曬太陽的,如果夏天做療程,咁大家就要左度右避療程前後的日子,唔好去戶外活動了;但如果是在冬天,反正都不會去曬太陽,就方便很多,而且做完整個療程,都差不多是夏天了,剛剛好可以着住比堅尼晒下乾淨白滑的皮膚去下水禮啦。
 
不過,即使想做激光脫毛,都唔應該太心急,不可以只顧靚而不顧安全!尤其一D敏感部位,我會勸大家要先做皮膚測試,試過覺得適合做激光脫毛的,又覺得個療程感覺可以接受,先好去試!暫時我只係知道MediLASE 皮膚敏感測試,而且今次仲係Bikini LineUnderarm PRO-Test,呢個安排係好有HEART,等大家試過了,體驗左PRO-U Cooling System的感覺先再決定係咪買! 
 
 
 
聽妹妹講,呢個Be Sexy PRO-Test都幾受歡迎,唔少客人黎試,試完都會因為覺得好舒服而幫佢買,甚至會主動介紹朋友畀佢,我見佢越黎越多客當然替佢開心,但為免佢太高竇,點都要話下佢:客人都唔係你搵,而佢地自己搵你,所以你都唔算好叻姐!
 
若然大家有興趣,自己去呢度睇下啦https://goo.gl/Ctvvuq
 
arrow
arrow

    Connielai148 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()